img

მომხმარებლების უფლებების სამართალი საცალო სექტორისთვის

2022 წლის 01 ივნისიდან საქართველოში ამოქმედდა „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ კანონი. აღნიშნული კანონი ბიზნეს სუბიექტს აკისრებს მთელ რიგ ვალდებულებებს მათ შორის, ინფორმაციის ჯეროვნად მიწოდების, გაყიდულ ნივთზე სავალდებულოდ 2 წლიანი გარანტიის გავრცელების, ონლაინ გაყიდული ნივთის 14 დღის ვადაში უკან უპირობ მიღების ვალდებულებებსა და ა.შ.

აღნიშნული კანონით გათვალისწინებული რომელიმე ვალდებულების დარღვევის შემთხვევაში მომხმარებელს შეუძლია მიმართოს კონკურენციის სააგენტოს, ხოლო სააგენტოს შეუძლია მოვაჭრე დააჯარიმოს კომპანიის ბრუნვის 2%-ის ოდენობით.

იმისთვის, რომ ბიზნესი შესაბამისობაში მოვიდეს კანონმდებლობასთან ისე, რომ აირიდოს თავიდან კონკურენციის სააგენტოს მიერ პასუხისმგებლობის დაკისრების რისკები ჩვენ გთავაზობთ:

  • საცალო სექტორის საქმიანობის აუდიტს „მომხმარებელებლის უფლებების დაცვის“ შესახებ კანონმდებლობასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით საქმიანობის აუდიტს;
  • საგარანტიო მომსახურების პირობების შედგენას
  • ონლაინ ვაჭრობისათვის განკუთვნილი გაცვლა-დაბრუნების წესების შემუშავება
  • მომხმარებლებისთვის ინფორმაციის მიწოდების პოლიტიკის შემუშავება
  • კონკურენციის სააგენტოში კომპანიის წარმომადგენლობა და ინტერესების დაცვა

ლანა პაიჭაძე [email protected]

იურიდიული დეპარტამენტის ხელმძღვანელი

ყველა სერვისი
საკონტაქტო ინფორმაცია
  • ქ. თბილისი, გაზაფხულის ქ. 10ა; ქ. ბათუმი, ა. პუშკინის 73
  • +995555091100;+995577279798;+995322060818
  • [email protected]
შეხვედრის ჩანიშვნა